Klimatyczne filmy spod znaku adventure

Ludzie na mnie wrzucają, że nic nie pisze i Mary robi wrogie przejęcie na blogu, więc postanowiłem wstawić coś, co nie jest pracochłonne, czyli podlinkować innych, hehehe :) Nie jest to bynajmniej powód do zignorowania tego posta, co to to nie. Ja zawsze linkuję tylko do najlepszych i gwarantuję, że to co zobaczycie będzie warte poświęconego czasu!

Skoro o czasie mowa, to chciałbym lojalnie uprzedzić, że obejrzenie wszystkich filmików zajmie około 25-30 minut. Obowiązkowo oglądajcie w najwyższej możliwej rozdzielczości i na pełnym ekranie. Zanim do tego przystąpicie przyda się więc jakiś wygodny fotel, przekąski i nastrój.
Nastrój jest bardzo ważny, bo to co zobaczycie jest klasą samą w sobie i działa na wyobraźnię. Oglądacie to na własną odpowiedzialność. Jeśli po seansie wasz mózg będzie wyglądał jak spaghetti i zapragniecie rzucić wszystko w cholerę i wyruszyć w nieznane... cóż, dajcie znać jeśli szukacie towarzystwa ;) Jedziemy!


Na początek świetnie zrobiony film o kajakarzach wyczynowych (w Polsce mało popularny sport ekstremalny, ale na świecie jest dużo ciekawych materiałów z tego gatunku). Rewelacyjnie nakręcony. Mnóstwo świetnych ujęć. Aż miło popatrzeć.
CASCADA from NRS Films on Vimeo.


Po rozgrzewce moim zdaniem gwóźdź programu. Film z gatunku: natura jest piękna. Zachwycił mnie i nie tylko mnie, bo film zgarnął wiele prestiżowych nagród i wyróżnień ze znanych festiwali. Kręcony w górach w Kanadzie. Piękne ujęcia, wyśmienita narracja. Cieszy oko, chwyta za serce.
Mountains in Motion: The Canadian Rockies from The Upthink Lab on Vimeo.

I znów coś dla tych tęskniących za życiem pełnym przygód, a gnijących w biurze 8h/day, 5d/week (to ja). Tym razem dużo krócej, ale jakże poetycko. Wzruszyłem się.
Revelation, a Visual Poem. from sebastien montaz-rosset on Vimeo.


I na koniec coś na luzie. Wszyscy pewnie znają filmiki z cyklu People Are Awsome, riiiight? ;)


To tyle na dziś.
Wiem, że nie jestem ostatnio bardzo aktywny na blogu. Po części to wina FB (sic!), a po części konsoli, na której nadrabiam zaległości. Na pewno jednak wrócę, jak tylko wypadnę nieco z kieratu i zaczną się wyjazdy, które zawsze jakoś mnie inspirują, a ja lubię się z Wami dzielić tym co jest inspirujące i uwagi warte.

Tymczasem słuchajcie co mówi Mary, bo to mądra dziewczyna jest ;)

 Stay tuned!

Comments

One response to “Klimatyczne filmy spod znaku adventure”

Marian pisze...
1 lut 2013, 10:40:00

Przeczytałem: spod znaku Accenture lol..

Prześlij komentarz