Podstawy Zdrowego Odzywiania: Nie Jedz Bezmyślnie - fragment wykładu

W ostatni weekend mieliśmy zgrupowanie techniczne w Żelazku w trakcie którego Marysia zorganizowała nam wykład pod tytułem 'Podstawy Zdrowego Odżywiania: Nie Jedz Bezmyślnie'. Nagrałem komórką fragment tego wykładu (tyle na ile starczyło mi baterii), więc wrzucam go na bloga. Nawet te 8 minut jest już inspirujące, a zapewniam że całość była rewelacyjna. Dobrze przemyślany i ułożony przekaz. Nie nachalny, ale dający do myślenia.
Gdyby ktoś był zainteresowany organizacją takiego wykładu to dajcie znać :)



Tymczasem ja nadrabiam zaległości na blogu i w przygotowaniu są następujące wpisy:
1. Tomek vs Marian - runda jesienna (podsumowanie braterskiej rywalizacji na jesień)
2. Urodziny w Londynie - wyjazd niespodzianka (opis wyjazdu do Londynu z mniej biegowego punktu widzenia - będzie filmik!)
3. Co zrobić gdy zgubisz się w lesie na Islandii? Wstać! (opis mojej kilkudniowej delegacji do Islandii - mnóstwo wrażeń)
4. Zgrupowanie techniczno-relaksacyjne w Żelazku (krótki opis treningów wraz z mapami. Mam nadzieję, że Mary mnie tutaj wyręczy ;))

Korzystając z okazji że już tu jestem zwracam uwagę na ostatni wpis z cyklu 'Zdrowy styl życia', a mianowicie ten o koktajlach: http://tomimary.blogspot.com/2013/10/ukryta-sia-ksiazka.html
Zrobienie takiego koktajlu jest banalnie proste i szybkie, a smakują rewelacyjnie i dostarczają dużą dawkę witamin i minerałów. Polecam!

Comments

4 Responses to “Podstawy Zdrowego Odzywiania: Nie Jedz Bezmyślnie - fragment wykładu”

Chrupek pisze...
24 paź 2013, 23:16:00

Jeszcze pytanie apropo wskaźnika BMI. Przecież generalnie faceci ważą więcej od kobiet, nawet przy tym samym wzroście. Czy dla nich norma BMI nie powinna być trochę odmienna? Ja np. żeby mieć takie BMI jak Marysia musiałbym schudnąć 12kg...

AgA pisze...
26 paź 2013, 11:02:00

Ja bym z chęcią wzięła udział w takim wykładzie jakbyście jeszcze gdzieś organizowali :)

Pozdrawiam Aga.G.

Mary pisze...
31 paź 2013, 12:26:00

Chrupek, jak schudniesz te 12kg to wtedy będziesz biegał jak Olej ;-)

A tak na serio normy są tak szerokie że mają zastosowanie dla obu płci. BMI nie mówi, że 20 jest lepsze niż 22 tylko że oba są w normie. Lepszy obraz moim zdaniem daje pomiar tkanki tłuszczowej, szczególnie w sportach siłowych, gdzie duża masa może być przez BMI błędnie interpretowana jako nadwaga.

Unknown pisze...
3 lis 2013, 15:42:00

BMI nie jest najlepszym wyznacznikiem kontroli masy ciała szczególnie u sportowców. Przykład kulturyści - według BMI są oni często otyli...

Prześlij komentarz