Obóz treningowy we Francji

Podczas gdy duża część zawodników (w tym także z  Polski) pojechała ścigać się na nieoficjalnym otwarciu sezonu - Spring Cup, kadry narodowe Szwecji i Czech wybrały się na zgrupowanie do Francji. Oprócz wspomnianych kadrowiczów w treningach wzięli udział goście spoza kadry oraz reprezentacja gospodarzy, w tym Thierry Gueorgiou. Przed zgrupowaniem został opublikowany biuletyn treningowy ze szczegółami każdego treningu i celem jaki miał spełnić. Kiedy Polskie obozy będą tak przygotowane? :) Tutaj można obejrzeć mapy i rozpisane przykładowe dwa treningi:
http://news.worldofo.com/2010/03/29/france-training-camp-maps-worth-a-look/

Comments

3 Responses to “Obóz treningowy we Francji”

Unknown pisze...
29 mar 2010, 10:15:00

Gdybym miał biegać po takim terenie z taką mapą to... oj... długo byście mnie potem szukali ;)

Unknown pisze...
29 mar 2010, 11:46:00

Nie martw się Gacek, miałem podobne odczucie :) Ale podobno takie mapy są dobre na ćwiczenie koncentracji podczas biegu. Musisz być cały czas skupiony. Nie ma odcinków, na których możesz się rozluźnić. A wiadomo, że stała koncentracja jest mega-ważna! :)

Anonimowy pisze...
30 mar 2010, 07:53:00

Ja juz przygotowałem 2 mapy na obóz i mam plan co będziemy robili na obozie (a niektórzy pytją się zawodników, sorry ja tez się często pytam i koryguję to co zaplanowałem, ale tylko koryguję)

Prześlij komentarz